sobota, 8 października 2016

Made in Italy, parę pstryków włoskiej mody ulicznej

Kiedy myślę moda to zwykle w myślach nasuwają się dwa miasta Paryż i Mediolan. I rzeczywiście Francja i Włochy są mekkami współczesnej mody. Jednak żaden inny kraj nie ma tak wielu znanych i rozpoznawalnych firm z branży odzieżowej co Włochy. Cały świat ceni włoskie tkalnie, szwalnie i biura projektowe. Armani, Gucci, Versace, Prada czy Dolce&Gabbana, znamy te marki. Pamiętamy także sklepy największej, włoskiej sieciówki United Colors of Benetton, które przyciągały swoimi kolorowymi wystawami w większości dużych, polskich miast. Stworzono wizerunek firmy, która pokazała różnorodność kulturową, młodość, kolor, miłość i pasję. Dbano o najwyższą jakość produktów, a często dość kontrowersyjne kampanie reklamowe miały jeszcze bardziej budować świadomość marki w naszych głowach.
Znalezione obrazy dla zapytania united colors of benetton kontrowersyjne reklamy 
(Źródło: internet)

A jaka jest włoska moda uliczna? Dlaczego przykuwa uwagę? Za co się ją tak uwielbia? Myślę, że włoska moda po prostu nie ma wieku, nie ma ograniczeń z nim związanych. Nie jest ważne czy masz lat 18, 40 czy 60. Włoszki i Włosi dbają o siebie, chcą być podziwiani każdego dnia, zarówno w pracy, jak i na ulicy. Bez skrępowania eksponują i kreują swój styl, swoją młodość, albo dojrzałość. Uwagę zwraca dbałość o jakość, na ulicach co rusz dostrzega się idealnie skrojone żakiety, marynarki czy garnitury. Przyciągają wzrok proste, ale bardzo eleganckie, idealnie skrojone i misternie wykończone sukienki. Do tego często fikuśne skórzane albo kontrastujące sportowe obuwie, torebki i nakrycia głowy.Włosi po prostu bawią się modą, mają idealne jej wyczucie. Często też eksperymentują, łącząc klasykę z ekstrawagancją. Ale im to po prostu wychodzi.
Dbają też o jakość tkanin, o detale, o biżuterię i inne dodatki. Bawią się też kolorami. Po prostu zachwyt.  





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz